10.7.11

Helgen

Helgen har jag spendeat på följande vis:

Torsdag blev upphämtad av Mamma på hållplatsen i Sverige vilket vi efter detta åkte och köpte räkor och grönsaker. Väl hemma hade vi räkfrossa med rom, citron, lite br4öd och massa räkor och sallad. Mumma! Det blev en riktig toppenkväll alltså.

Fredagen var dagen då vi bokade resan till Parga. Dagen bara flög iväg medan vi googlade resemål och annat kul. På kvällen var det besök hos Josse med familjer, alltså hennes egen samt hennes föräldrar och syster. Vi hade riktigt mysigt och umgicks samt åt lite tacos, nice.

Lördagen var all about Josse. Vi gick en tur i skogen, åt blåbär, hallon och smultron i stora lass, som då man var barn och hade sosmmarlov,haha. Sedan badede vi, jag halvkropp, josse helkropp micke halvkropp - för dig som är intressderrad;) haha. Då vi kom tillbaka efter badstunden hade hennes föräldrar fixat mat till oss som vi intog i deras tärdgård. För övrigt spelade vi även Geni och "the dreamteam" Josse- Nina ( alltså jag för dig som ej visste detta) vann övelrägset över alla motståndare.

Idag har jag umgåts med min egen familj, och firat en pre-birthday för min Pappa som egentligen fyller på torsdag då jag ej kan vara hemma och fira. Det löstes bra med detta firande.Perfekt.
Efter detta barkade det mot avfärd för mig. Så släpptes jag av på parkeringen till Torp köpcentrum för att handla lite mat till Olso, vilket råkar göra så jag nästan missade bussen då mitt mobilalarm ej funkade. Men tur hade jag och sitter nu här, återigen i mitt Oslo =)

Ja, där fick du en snabbresume av min helg. En riktigt härlig sådan, i glatt sälskap hela tiden.
Tack alla ni underbara som gjorde den så awesome!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar