17.2.13

State of Drama

Shit vilken energi alla i bandet hade på scen! Har ju kollat lite på Mello i år just för att Stefan är med och för att se konkurrensen. De band som varit med har inte haft ens en tiondel av den energi som State of Drama levererar.  Och vilken röst som sångaren har trots att det var live och körde all in alltså! Helt klart att de skulle vidare. Stefan på synth är ju bäst dock såklart;)

Jag kände på mig att detta skulle gå deras väg så fort jag såg numret. Helt awesome! och när de ropades upp att de gått vidare för fortsatt röstning hörde jag fel och tänkte att de gått vidare till finalen då,haha. Skrek ett glädjeskrik gjorde jag! För jag lever mig in så mycket, precis som om det skulle varit jag som gick vidare. Men då de sedan gick vidare på riktigt skrek jag ännu mer av lycka. Gissa vem som festade vildast inatt?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar