24.2.13

Flyttat till Albanien


Hallå där!
Albanien är tydligen ett riktigt hett land. Kollade på lägenheter och hus idag och ett mindre hus vid havet går på ca 250.000 kronor! Herregud alltså! Vem vet om jag byter liv och flyttar snart?
Har ändå tänkt att jag en gång till i mitt liv måste pröva mina vingar och flytta till ett ställe där ingen känner mig för att testa att starta om på nytt. Det är så jag utvecklas som mest.
Ska vara enkelt att starta företag där också och mycket trevligt folk med där många kan engelska=) Visst vill jag såklart lära mig språket efter hand som man är där, men är bra att kunna kommunciera först också på engelska.

Fast, nja.. Det kanske är lite väl extremt. Men jag och S funderar verkligen starkt på åtminstone en lägenhet på Albaniens södra kust. Vi kommer åka dit i sommar och reka lite, för det är ett måste innan man slår till.
Ska bli spännande att se vart detta slutar!

Min syster Camilla trodde att jag skämtade då jag berättade detta för henne haha, men vad jag vet så är det inte april än;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar