18.2.13

Alexander Skarsgård var min pojkvän

Jag hade en såå verklig dröm inatt. Jag drömde att jag och Alexander Skarsgård var ett förälskat par som skulle fira jul ihop med våra familjer. Det roliga är att jag ens tycker han har någopt speciellt utseende privat, men shiit va snygg han var i min dröm,haha. Han var verkligen den perfekta pojkvännen.
Det verkade bli en fridfull jul, men plötsligt fick jag reda på att det låg utlagt genomskinliga linor i hela staden som skulle knipsas av då och då och göra så folk dog. (Vet inte varför folk dog av detta, man borde väl skadats då man gick in i dem istället... men det var ju en dröm).
Så jag och Alex, alla kallade honom så, arbetade ut en plan som innefattade att vi sa till alla att vi skulle åka iväg till Alperna istället. Och plöstligt hittade jag inte mina pjäxor och i drömmen gick jag till alla skobutiker jag någonsin jobbat i för att hitta var jag ställe dem. Måste vara något symboliskt med detta! Hur som helst, jag hittade aldrig pjäxorna men Alex sa att jag ju kunde hyra ett par istället. (Här hade jag sprungit som en galning och även vadat över vatten i min fina julklänning för att hitta pjäxorna och så var allt i onödan) Så åkte vi iväg och sen vaknade jag...

Hade även en dröm innan denna som handlade om att jag gick in i "påvekyrkan" bakvägen, fast den låg i Oslo nu.
Där pågick ett bröllop och en person sjöng "Joy to the world", som jag tycker är väldigt svängig och bra och jag blev så lycklig över att höra den att jag klappade allt vad jag hade i slutet. En person till började klappa men alla andra skrek "va håller du på meeed"? Och blev superarga. Jag var lite gömd mellan ingången som prästen tar bakom altaret innan hen går in så jag trodde att ingen såg mig.. Men dagen efter var jag efterlyst i hela världen för att jag klappat händerna i kyrkan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar