23.2.13

Röjjarkväll

Igår var en sån där härlig spontankväll då man börjar på något och sedan leder det vidare till oanade roliga saker =)
Jag mötte upp Carina,Maria och Matilda på Street Life där en riktigt härlig bartender jobbar, är så kul att träffa människor med bra energi =)

Vi satt där ända till klockan tolv och hade superkul och drack billiga suveräna drinkar. Sedan bar det av ut i nattlivet. Det var ingen av oss som hade pengar så möjligheterna till vilken klubb vi skulle ta var ganska begränsade. Mina kompanjoner röstade på Dancing Dingo och jag måste medge att jag var väldigt skeptisk till detta ställe. Men! Jag gav det en chans och jag kan tänka mig att gå tillbaka dit, ca 2 ggr per år.
Har aldrig träffat trevligare personal som är så måna om sina gäster som på detta ställe! Och angående klientelet var det några väldigt speciella personer där, men de flesta var helt underbara med outgoing personligheter. Gillar!! Och något som jag tycker är dåligt med i Sverige på klubbar är att tjejer inte pratar med varandra så mycket, det är mer vassa armbågar som gäller. Jag brukar alltid slkänga några ord till dem brevid mig i baren eller på toan då man piffar sminket och för det mesta blir personen lite reserverad och obekväm. Men här var det såå många trevliga tjejer att jag dör lite av glädje =) Det var magiskt! Och superblandad musik, så att även om jag egentligen är en housetjej så kan man bryta av med detta någon gång =)

Apropå house så huserade Göteborgs bästa houseklubb, Port du Soleil på Post Hotell igår samt även idag. Vilket var väldigt skrattretande för det var tyvär för dyrt att gå in för oss. Men..gissa vad? Med denna härliga stämning på Dancing Dingo så gjorde det inget att jag missade det =)

Tack alla ni som gjorde min kväll=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar