3.2.13

Melodifestivalen


Eftersom vi var två sjuklingar som var hemma igår och inte orkade göra någonting så blev det att vi kollade på melodifestivalen. Jag var piggast så jag gick iväg och köpte thaimat till oss och alkoholfri cider, vindruvor och oliver m.m. för att vi ändå kunde ha det gott även fast vi inte orkade göra det vi egentligen skulle. nämligen festa loss ordentligt =)

Vi behöver ju även kolla in lite konkurrenter till våran vän Stefan som faktiskt är med i denna tävling i år! Då blir det extra kul alltså! Annars är jag ingen schlagernörd kan jag säga, men förra året såg jag den delen då Loreen gick vidare samt David/Daniel? (vad heter han egentligen?) Lindgren. Då tänkte jag att om någon av de två vinner blir jag glad. Vilket Loreen gick och gjorde, yeah! Komme rihåg att när Eurovision sedan gick av stapeln i Baku var vi utanför en bar påväg till klubben Yaki-da då den sista tolvan delades ut till henne och hon tog hem alltihop! Wow vilken stämning det var på stan den kvällen =) Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar