23.9.14

Spontanhäng när det är som bäst


Idag är enda dagen jag kan ta sovmorgon om jag vill, så vaknar jag innan jag ens behöver det en vanlig dag, haha. Nämligen klockan sju. Fast lika bra det! Har hur mycket som helst att göra. Min plan var att plugga som bara den igår efter skolan...Iiinte en superbra idè efter nio timmars föreläsningsdag, så lika bra att det ej blev av. Gjorde dock en del som inte kunde vänta.

Ibland är livet extra coolt tycker jag. Jag satt och skulle precis öppna den värsta boken av dem alla och tänkte att nej, jag tar en promenad först medan det är ljust. Jag kan läsa sen istället. Har lite tidigare hört av mig till en person bara för att se hur läget är och nu kollar jag min mobil och ser ett sms att han redan är ute och går och frågar om jag vill med. Yay! Sammanträffande alltså! Ofta när jag går på promenad tar jag inte ens med mobilen så tur att jag kollade den innan jag gick! Och det blev en riktig toppenkväll. Böckerna kan slänga sig i väggen. Idag har jag massor av energi att ta mig an min utmaning. Tack vare denna kväll med härliga människor, musik och skratt. Fick även smaka på egenodlad tomat och smultron, förstår ni hur gott det var?? En smakexplotion!
Det är såhär jag vill leva. Njuta av livet tillsammans med underbara människor. Det ger energi om något och då klarar en allt sen, känns det som =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar