2.9.14

Första skoldagen!

Imorgon är första skoldagen för mig och de andra som kommer läsa Sociologi samt Kommunikation och Samtalsmetodik. Ska bli spännande att se vilka som är mina kursare minsann! Ser fram emot att träffa dem och hoppas att vi kommer få göra lite "lära känna aktiviteter" så att säga. Även om det ej är ett program som vi ska gå så är det ett halvår vi ska ses liksom.
Läraren i Sociologi verkar ju helskön i alla fall! Dels vad en som läst innan berättat för mig om denne samt även från min egen mailkontakt med personen i fråga. Lenah, som ansvarar för andra kursen har jag tidigare haft i flera av hälsovetarkurserna så vet att hon är bra.

P.S Det är någon som håller på att flytta in i lägenheten ovanför! Undrar vem? Jag vet exakt hur den lägenheten ser ut,hihi. Var nämligen på visning för den också men ville helst ha den jag har nu pga att det finns badkar här! Wiehoo =) Som dessutom använts idag minsann.

P.s 2: Jag lyckades laga en suupergod sushi förut! Öppna restaurang nästa? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar