7.9.14

Söndagsstatus

Men heeeej! =)

Hur är läget ikväll då?
Själv har jag skrivit seminarieunderlag och förberett mig inför en gruppuppgift imorgon, så ligger nästan i fas just nu med studierna. Åtminstone i ena kursen;) Det blir ju så då jag är fadder.
Det är värt att det blir intensivt sen när jag tänker på hur kul det är just nu =)
Men det behövs verkligen att jag tar det lugnt emellanåt också. Det är svårt när det är så mycket kul som händer och i fredags var jag nära på att tuppa av kändes det som. Men igår kväll återfick jag min energi igen och idag har gjort väldigt gott att ha en dags vila från fadderuppdraget. Vill ju såå gärna vara med på allt, men får påminna mig om att man har roligare när man har energi =) Det får jag påminna mig om måånga gånger per dag.

Grejen är att det är ju så sjukt mycket roliga, härliga och trevliga människor att umgås med =). Aldrig träffat så många underbara på så kort tid någonsin i mitt liv! <3 Och alla fina personer som jag redan känner i stan. Är så lycklig =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar