29.9.14

Pluuuuuggg


Hemtentaveckan har börjat! All in!
Samtidigt har jag en kurs till att gå i skolan och även ett grupparbete att göra. Men känner mig fokuserad så det här fixar jag.

Helst hade jag velat vara ute i solen just nu och ta en promenad och sedan gå till skolan och spela piano. En kan inte alltid få det man vill. Fast det finns saker som kan göra det hela lite bättre. Om vi säger att jag hellre skulle hålla på med musik just nu än att skriva så kan jag införa musiken i pluggandet. Det går inte alltid och de gånger det fungerar kan jag enbart lyssna på en viss typ av musik (utan text och oftast ambient eller klassisk musik). Sitter här i detta nu med Beethoven i öronen. För idag är jag en lyckost som kan ha både musik och plugg samtidigt eftersom uppgiften inte är alldeles för krävande. Då gör det att jag ändå kan släcka musiktörsten någorlunda och som belöning efter en dag med plugg ska jag gå till skolan och spela piano. Hoppas det är ledigt!

Ha en fortsatt fin måndag nu =)
P.S, kommer säkert uppdatera lite mer sen om helgen m.m. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar