29.9.14

Piano och gym


Planen var att gå tillbaka till pluggandet då jag kom hem. Men är klockan 22 så tycker jag det är nog. Får göra mer imorgon istället.

Gissa vad? Pianorummet var ledigt! Wiee! Stog ett trummsett där också och ville så gärna spela det med men det fanns inga pinnar! Säg till om du har ett par liggandes som jag kan låna vet jag =) (Alltså varför stavas trummor med två m, men trumset ska tydligen stavas med ett m och enbart ett t, låter ju som två av dem båda...Nu stavade så som jag tycker det borde stavas så det så.)
Spelade ca två timmar och gick sen till gymmet där även Linnea och Hampus höll till. Vilken fin överraskning! Alltid så kul att träffa detta goa par. Bokade in en träningsrådgivning med Linnea till på torsdag också. Då ska hon få visa lite kinesis övningar för mig. Aldrig tränat det förut så har ingen aning om hur en gör. Ska bli spännande!
Körde sen all in på det mesta idag. Känner redan träningsverken komma krypande. Aah! Kommer se ut som en stel pinne imorgon och även känna mig därefter,hehe. Konstigt att man direkt efter träningen känner sig sååå smidig och efter en dag, ja ni vet. Helt stel.

Hoppas du har en riktigt go och skön kväll =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar