10.3.13

You


Alltså jag är så otroligt glad att Robin vann melodifestivalen!!! Det var verkligen den bästa låten även om många var bra. Man kunde verkligen se lyckan i honom då han vann!! Självklart hejade jag ju såklart lika mycket på State of Drama, men jag tror mer på Robins låt ändå alltså! Jag röstade många gånger på denna man kan jag säga både i andra chansen och nu i finalen.

När det bara var några sekunder kvar skrek jag av glädje till dem som var här att de måste rösta på honom,haha. Fick höra att han var med i idol förut, har ju ingen aning eftersom jag bott i Oslo så länge...Han är verkligen en värdig vinnare! Då jag fick reda på hur många poäng Sveriges sista röster låg på skrek jag mitt bästa skrik av lycka över att han vann eftersom Yohio inte hade lika många röster från början och alltså kom tvåa. Men förstår verkligen att artisterna blev förvirrade eftersom de ej verkade se hur många poäng de hade sammanlagt utan enbart vad de fick för stunden.Ååå GRATTIS ROBIN STJERNBERG!!


Nedanför är klippet då han framförde låten efter att han vann. Det är så underbart att se att någon kan vara så glad och även några av dansarna gråter av glädje ju!! Helt underbart =) Verkligen grymma dansare för övrigt alltså! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar