18.3.13

Pluggtaktik


Har suttit och kollat på hemtentamensuppgiften vi ska göra från och med idag till på onsdag. Är inte så väldigt motiverad att göra något på den just nu. Men ska öka på humöret lite med en skypedejt med Josse för att få lite energi =) Sen får vi se vad som händer =)

Har suttit och förberett lite inför den genom att skriva om intervjuerna vi gjort för att få en bättre översikt. Det var verkligen kul att göra dessa intervjuer och är så glad att det finns personer som ställer upp på dem =)
Sedan har jag som sagt haft svårt att komma igång med själva tentan men jag ahr åtminstonde gjorty saker som har med skolan att göra, reserverat böcker till kommande kurs m.m.
Jag behöver en mjuk startstärcka för att tuna in till "super-plugg-mode". Lite som att man behöver uppvärmning innan träning kan man säga =)

Vissa säger att det är bäst att ta de svåra uppgifterna först, men det stämmer inte alls på mig! Man får hitta sitt eget sätt att hantera saker, då blir det bäst tycker jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar