2.3.13

Chillkvällen

Har haft en härlig dag i butiken. Är så kul att bryta av studierna med att jobba ibland och i sommar blir det heltid istället. Men som tur är har jag även lite ledigt =) För att studera är verkligen ett jobb det också så man behöver verkligen semester. Hoppas du har en underbar kväll!
Jag har haft en lite tuffare vecka så är hemma idag men imorgon är det firande av mig med min familj som gäller =)

Har passat på att baka lite då jag ändå varit hemma ikväll. Men vem vet om det jag gjort till imorgon blir uppätet inatt då S är ute på äventyr med sin vän Stefan,haha;)

Bäst idag var trevligt folk på jobbet, men framför allt en promenad med Julia och Lovis. Julias underbara hund, med massor av energi. Love it! =) Vi gick ett varv i Slottis och släppte henne lös i skogen bland alla löven vilket var en hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar