18.3.13

Lördagskvällen

Åå vilken kväll! Lördagen var verkligen fantastisk!
Först landade jag hemma hos Anna och vi lyssnade på nice musik, drack en drink och piffade oss lite samtidigt som vi pratade om livet. Det är skönt att bara få vara relaxed ibland innan massor av party och bara ta kvällen som den kommer.

Sedan gick vi iväg till kåren och där träffade vi först på några av killarna i Hälsovetar tvåan och trean. Ja det var mest killar där eftersom det varit herrsittning precis. Hade verkligen såå kul och minglade runt bland lite olika folk där. Sedan droppade det in andra vänner allt eftersom kvällen blev natt. Var länge sedan jag var i Trollhättan och festade nu så var så underbart att ses med många av dem i klassen och i de andra klasserna som har med annat än skola att göra =)

Men det var liten uppsluppning på Kåren och många var trötta och skulle ta en chill kväll, därför begav jag och underbara Linnea oss till Butlers. Har aldrig varit där och dansat loss men det var otroligt sköna människor där, ett perfekt ställe både för att dansa och mingla på med härlig stämning framför allt! Där träffade vi på hur många roliga människor som helst och även Frida + hennes vän ifrån klassen =)

Ju mer kvällen led destå mer dansades det. Hade kunnat vara upp hela natten alltså! Träffade även på en person som verkligen hade positiv utstrålning. Älskar när det händer! Det gör ju det lite då och då men då någon har en sån där extra positiv sådan blir jag så glad och det värmer mitt hjärta. Så det slutade med att jag Linnea och Johan som han hette tog oss tillbaka till Elefanthuset och hade snöbollskrig och pratade om allt möjligt. Livet är till för att levas! Snöbollskrig är ett utmärkt sätt att göra det på,hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar