22.3.13

Change of plans


Ikväll skulle jag egentligen ha mött upp Carina, Minna, Maria och Adrian för en lite chill afton på stans barer. Jag fixade mig festfin och var på väg ut genom dörren då Carina ringde för de skulle gå hem strax.
Så typiskt ändå och jag tyckte det var så tråkigt att vi inte hann ses eller ha kul ikväll. Men sur är jag inte, för vad skulle jag vara för vän då?
Är någon trött och vill gå hem så är det klart man ska göra det. Men som sagt, det var tråkigt för såg fram emot det.

Helt random sökte jag på en låt på spotify men stavade fel och upp kom istället för det jag förväntade mig Elton John istället. Va en riktigt bra låt så satte play på hela albumet den hörde till. Har aldrig lyssnat på denna artist förut, men blev på toppenhumör igen och målade en tavla hux flux och bara tog vara på nuet och stunden. Så denna kväll blev bra ändå=)

Enligt mig är det viktigaste man kan göra i livet att lära sig trivas i sitt eget sällskap, att älska sig själv för den man är. Då har man alltid kul oavsett vad som händer =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar