7.3.13

Varbergs kurort


Vilken härlig dag det var i förrgår alltså!
Vaknade utsövd och gick up för att åka till Varberg där den hemliga överraskningen väntade!
Först gick vi en långpromenad längs med havet och Varbergs fästning medan solen sken på oss.
Efter ett tag var vi framme vid en byggnad som låg precis vid vattenbrynet.. Hmmm tänkte jag, kan det vara så att vi ska till ett spa? Och så var det =)

En dag på Varbergs kurort var presenten. Passar perfekt för en student med massor att göra hela tiden att få koppla av alltså! Vi började med att äta av en gudomlig och fräsch lunch. Sedan tog vi på oss badrockarna och kollade in spa området. Det ingick även en behandling för mig som var helt underbar! En hårbotten, ansikts, händer och nackemassage =) Mmmm!!! Jag njöt något kopiöst kan jag lova!
Efter detta satte vi oss och chillade och drack kolvatten. Det var något speciellt japansk kol som renade vattnet, Ingen aning om det funkar men det kändes exotiskt =)
Efter detta gick vi till spa området igen och bastade och badade i flera timmar =)
Precis vad jag behövde!
Killen som jag är tillsammans med har verkligen en känsla för vad jag uppskattar och gillar =) Underbart alltså! Och det var så kul att vi fick en heldag tillsammans också =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar