10.3.13

Miniparty, Mellochill + Villan

Igår hade jag lite minifirande av min födelsedag här hemma. Vi var några som chillade och kollade på melodifestivalen i bakgrunden lite då och då. Till dess att harlem shake låten kom på och vi öste loss,haha.
Hälften av dem som kom gick sedan ut och öste på Villan som hade vårfest igår. Idag är alltså med rätta en väääldigt chill dag, för jag bjöd på en mycket god bål,haha. Ååå vilken underbar kväll det var=))

Väl ute på Villan var det verkligen den bästa festen med tre dansgolv där olika genrer spelades samt otroligt många härliga människor! Love it! Och, sånt här älskar jag alltså, men träffade Linn från min linje fast i trean, vilken härlig person alltså! Då blev kvällen ännu bättre liksom när man får sådana överraskningar =)

Photo: Två så lyckade födelsedagsfester på raken :) Igår firades min underbara syster Katarina Olsson, & kvällen med er kunde inte varit bättre! <3

ett kort som min fina syster tog på mig =)

Photo: Två så lyckade födelsedagsfester på raken :) Igår firades min underbara syster Katarina Olsson, & kvällen med er kunde inte varit bättre! <3

ute på Villan och röjjer loss, yeah!
Annika, Julia, Jag och Stefan ( som för övrigt ser ut att ha väldigt många fingrar på vänsterhanden;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar