28.5.12

Underbar kväll


Efter mitt jobbpass åkte jag hem till min älskade vän Carina. Är alltid så kul att hänga med henne. Vi drack te och myste och pratade om allt från helgens bravader till pizza,haha. Älskar att bo i Göteborg. Det finns så många härliga folk här.  
I lördags träffade jag tex en hel drös med olika härliga personer från och med att jag gick på festen till att jag väntade på spårvagnsbyte på vägen hem. Love it! Älskar livet och älskar öppna människor med bra energi. Det är så spännande att få reda på vad en person gillar att göra eller tycker och tänker om en viss sak m.m. tycker jag =)

Tex träffade jag en kille i lördags som är Ronja Rövardotter fan. Hur otippat är inte det? =) Vi satt och skrålade,( nee inte skålade;) med till låtar i filmen och vips kom vagnen. Blev en hur rolig väntan som helst =)
Och så fick jag göra ett roligt test som en annan härlig person gjorde på mig. Spännande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar