8.5.12

Första dagen på synoptik


Idag har jag gjort min första jobbdag. Tiden bara flög iväg och jag hade jättekul med mina kollegor.

Det är verkligen mycket nytt att lära sig!
Men det ska jag fixa. Så fort jag är klar med skolan ska jag fokusera ännu mer på jobbet. Ta reda på massor osv. så jag kan bli en toppensäljare =)


Då jag kom hem gick jag genom Slottskogen och där anordnades vårruset idag. Åå, jag fick erbjudande av en vän att vara med men jag hinner inte med annat än skola och jobb just nu, plus att jag varit sjuk så länge så hade inte orkat mer påfrestning för min kropp just nu heller.

Just nu är det bara plugg plugg plugg hela tiden plus jobbet. Och lite pojkvän som gäller,haha.
Men då vecka 21 kommer på intågande så börjar mitt liv igen =)
Därför klarar jag ändå av att fokusera och köra på.

Men nu är det dags att lägga plugget på hyllan för ikväll. Istället ska jg unna mig en ansiktsbehandling, som jag utför själv =) Men mysigt ändå!
Saknar att ha bra ekonomi. I Oslo gick jag på behandlingar lite då och då och det är heeelt underbart!







Visst ser jag busig ut,hehe. Undrar vad som väntar härnäst?;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar