4.5.12

I Studion


Kom just hem efter att ha hälsat på Carina i hennes målarstudio. Den ligger i huset brevid mitt så var så kul att träffas =) Tre till som hon kände var med också varav jag träffat två av dem tidigare. Såå mysigt! Vi plus deras hundar, vilka var fyra stycken satt och hade kul, pratade och skrattade. Medan konstnärerna målade lite då och då och drack vin. blev inget med vinet för min del då såklart eftersom jag är lite sådär. Men man blir glad av att vara med vänner och snabbare frisk=)

Brorsonen till S, Rasmus, tror jag han hette, var hos oss innan jag gick iväg till studion. En riktigt trevlig prick! Vi hade superkul vi ockå. Men nu ska jag bara ha en myskväll. Är party i min själ men det får vänta lite till.
Vad gör du för kul denna fredagskväll?

Massa kramar =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar