17.5.12

Gratulerer med Dagen!


Nej, jag har inte gått och blivit norsk. Men det är 17:e maj idag och jag tillägnar detta inlägg till er, mina norska vänner och läsare =)
Jag hoppas ni har firat riktigt ordentligt natten till idag, för er som gör detta;)
Och att alla idag får en underbar dag med "is i solen och pölse i lompe" och allt annat ni kan önska er =)
Älskade att vara i Oslo denna dag. Stämningen är sjukt härlig. Alla pratar med alla och alla är så fina i sina bunader.En sån här dag blir det verkligen påtagligt i kroppen att kärlek övervinner allt!

Hade velat hänga i Cubaparken ikväll och lyssna på nice musik och sedan dra iväg till någon hejdundrande hemmafest. För fest är det, i hela staden. Imorgon är en vanlig dag, men det är "lov" att vara sliten dagen efter 17:e maj. (Shiiit vad jag skanar Oslo nu!! OMG!)


Ta en liten pils för mig kära vänner =)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar