14.5.12

Som i en film


En riktig "romantisk-filmincident" inträffade idag. 

Jag skulle gå till jobbet klockan elva och visste att min kille kom hem ca då för att äta innan han gav sig av igen. Vi ville så gärna hinna kyssas och krama om varandra innan han åkte. Men han kom aldrig och jag var tvungen att gå. I brist på kramarna skrev jag en liten lapp med en hälsning som han fick då han kom hem. När jag gick och skulle svänga av till Slottskogen vände jag mig om en sista gång och kollade mot bilparkeringen, men ingen S i sikte=(
När jag gått ca 150 meter får jag ett samtal av just honom om att han kommit hem och sett min lapp.

Helst av allt hade jag velat springa tillbaka och kyssa honom. fast var tvungen att åka till jobbet.
Båda var verkligen uppgivna över att vi ej hann ses.
Men gissa vad som hände? S åkte till mitt jobb och gav mig en underbart härlig kyss =) Höjdpunkten på min dag =)

Jag vet att jag är romantisk, men älskar kärleken och älskar min man =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar