14.5.12

My precious


Kommer ni ihåg att jag pratade om att jag ville ha en ny bikini till sommaren? För ett tag sen fick jag hem en av dem som jag tidigare visat upp från River Island. Jag borde banne mig bli sponsrad av dem så mycket som jag lovordar dem här, haha;) Älskar denna! Den sitter som en smäck alltså. 

Om jag inte provat kläder hos dem förut hade jag dock aldrig vågat köpa något via nätet. För det är svårt att få tag i kläder även när man kan prova dem tycker jag,haha. Men här visste jag exakt vad jag behövde för storlekar. Xl på överdelen!! Ja vet, men har man bröst som tjej och de ska få plats i bikinin behöver man stor storlek. Trosorna blev det dock small på. Att det kan vara så olika! Och jag är ingen smal person utan vanligtvis en storlek medium, så jag undrar vad de personer som faktiskt har xsmall ska använda för storlek?För den fanns inte ens..well well. Kolla bilden nedan så ser du min drömbikini =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar