15.5.12

Första dagen D


Idag är det dags för mitt andra prov. Om genetik. Jag har övat och övat så mycket jag kan under omständigheterna. Imorgon har jag prov på Kemi, Livets Kemi och Ellära. Eftersom provet jag ska göra idag är ikväll kommer jag antagligen inte hinna öva något mer till provet imorgon eftersom jag börjar tidigt då. Det suger verkligen. Men jag gör mitt bästa.

Har gått igenom min fiende, elläran idag också. Nu ska jag ta en paus och sedan öva mer för genetiken. Mer hinner jag inte få in alltså. Så hoppas ändå på att kunna ha en timmas plugg ikväll. Annars är nog mitt betyg i lite fara...  Och det, mina vänner kan jag inte riskera efter allt detta slit. Känner att jag är inne på sluttampen och det finns inget som ska få stoppa mig nu!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar