13.5.12


Jag önskar att det var ett skämt, men det är i största grad sant. 

Gick precis in på lärportalen och så är den ur funktion. Lärportalen är där alla övningar finns, alla rätta svar till frågorna i boken, instuderingsmaterial m.m. Visserligen har jag en bok, men jag lär mig mycket mer genom att göra övningar och kolla på deras texter som de har, än att läsa i boken. För där står vääääldigt mycket onödig info som jag blir alldeles snurrig i huvudet av.


Dör lite nu! För detta är min sista pluggdag, imorgon jobbar jag och provet är på tisdag. F**k!!!Det är inte ofta jag svär, men nu du! Det är som om något inte vill att jag ska klara kursen och sätter käppar i hjulet hela tiden. Finns det någon "studiegud" som man kan be till eller dansa för?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar