23.8.12

Preppar



Efter att ha jobbat så det ståt härliga till med mina favoritkollegor har jag nu en ledig dag!
Jag har kommit fram till att
A: 6dagars veckor är absolut inte min grej
B: Bästa jobb tiden är mellan 10-17. Då har jag massor av energi över till kul saker
C: Jag vänjer mig faktiskt vid att jobba så mycket som jag gjort!

Jag trodde inte alls jag skulle det, men tänk vad vi människor klarar egentligen! Fick frågan om jag kunde jobba idag också, men nu är det nog. Behöver en dag att fixa med saker inför skolan och även ta det lugnt. För visst är jag ledig helgen, men hur mycket orkar man efter en operation liksom?

Dagen d är imorgon. Har hyrt massa filmer, lyxat till det och köpt en tidning samt bunkrat upp med mat som jag kommer kunna få i mig efter ingreppet. Skönt att ha allt förberett!
Börjar bli nervös nu! Men känns okej efter att ha gjort ett mindre ingrepp sist gång. Är lite härdad efter det kan man säga,haha;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar