28.8.12

Give me!






Säga vad man vill om denna klänning. Snygg är den! I want!
Vitt är så fint och passar perfekt med gulddetaljerna på armarna =)






Jag har letat ihjäl mig efter ett bälte som detta. Velat ha det i flera år sedan jag sett ett second-hand men då en annan person grabbade tag i det före mig. Tur är det då att Kenza, bloggerskan ni vet, har ett sådant. Är säkert därför som butikerna har designat egna nu. Hon har ju en stor påverkan och inflytande vad gäller mode för vanliga tjejer kan jag tänka mig.
Har provat ett liknande bälte på HM, men där var xs så stort att det halkade ner över höfterna!! Blivit något fel där. Var inne och kollade på Gina igår, men det är slut eller så har de inte ens bältet i butik över huvud taget. Och vågar inte bara köpa bältet heller. Vill se kvalitet m.m. Så det ej ser plastigt ut!


Om jag hade hål i öronen hade jag älskat dessa!!

Gillar att det är plast blandat med stenar. Har alltid gillat stora stenar, glitter m.m.,haha.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar