24.8.12

Dagen D


Shit! Har hela tiden trott att det skulle gå bra att opereras idag så har inte ens frågat om någon kunde följa med. Igår fick jag paniiiik, på riktigt, och försökte få någon att vara med, men såklart kan ju ingen med så kort varsel.
Var längesedan jag var så upprymd och ledsen kan jag säga. Tur att min man kom hem och tröstade mig sen. Fast när någon håll  rom en, då släpper allt och tårarna flödade. Drömde helt sjuka drömmar sen då jag väl somnade. Bland annat att en kompis till "S" bajsade köttbullar som denne ville att alla skulle äta? Hur sjukt får det bli? Kan vara för att jag och syster pratade om det där dyra kaffet ni vet, där balinesiska katter har ätit bönorna och sedan bajsat ut och som man därefter gör kaffe på...hmmm...

Sitter och intar en frukost nu och sedan är det dags att dra iväg....Hjälp! Fast igår hade jag skrivit HJÄÄÄLP, så idag mår jag lite bättre. Hittade att Hassan, humorprogrammet där bla Luuk var med och busringde som gick i P3 förut ni minns, finns på spotify, hoppas jag kan lyssna på det medan proceduren sker. Hade varit guld värt att få fokusera på något kul!=)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar