28.8.12

Mys "fika"


Jag mötte förut upp min andra syster, Camilla, på ett cafe i Haga. Kringlan hette det. Var jätte mysigt där och superkul att träffa Millan =) Tyvär kunde jag inte äta något alls där eftersom jag ej kan tugga =( Och hade bara kort så kunde inte ens köpa te eftersom de ej tog kort under 50,- Lite b faktiskt tycker jag. Så fick sitta där med mitt vatten. Personalen var inte heller så bra, de lyssnade inte alls på vad man sa. Jag sa att jag inte kunde äta något de hade och då trodde expediten att jag ville ha en paj,haha. Men sällskapet var finnemang =) Om du ska gå till Haga rekommenderar jag verkligen Husaren istället, ett fantastiskt cafe. Inredningen är egentligen bättre på Kringlan, men allt annat är bättre på Husaren. Är det mat du är ute efter, gå till En Deli. Fantastisk mat och mycket av det är raw food!

Efter en stund kom även Annika förbi. Hon hade vinkat av en av sina bästa vänner som flyttade till Skåne. Så tomt när man inte kan ses ofta med dem man trivs så bra med. Men som sagt, jag ska göra en liten "tröst" till henne jag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar