11.1.15

Kärleken

Känner mig uppfylld av kärlek ända till bredden. Det är en otroligt skön känsla.
Vill bara ge till alla jag tycker om i detta tillstånd.
Vi är verkligen bra precis som vi är! Tänk vad mycket kärlek som finns i världen. Den starkaste kraften for sure! Jag älskar mitt liv, vissa dagar är det absolut kämpigt, men jag är väldigt nöjd oavsett. För det mesta så är det dagar som denna, som är fyllda med härliga känslor som bubblar runt inom mig. Kärlek är livet. Det kan komma från oanade håll och när vi är som minst beredda på det. Så står kärleken där och knackar på ens dörr. Ibland kommer den från en leende främling på gatan, en vän som du umgås med eller din stora kärlek som finns där för dig i vått och tort, precis som du finns för den personen tillbaka.

Kärleken är det finaste och underbaraste som finns. Är så glad över att få känna denna känsla! Det är mäktigt, fint och alldeles underbart!

Alla är värda att bli älskade! Jag tror starkt på att om alla får uppleva kärlek så blir det mindre av allt det onda i världen. Du får tycka att det låter naivt men jag tror att med kärlek kommer vi långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar