11.1.15

En riktigt bra söndag

Hejsan! Hur har ni det?
Denna söndag har varit riktigt rolig!

Vaknade och låg kvar i sängen en stund, det är ju den stora "vilodagen" idag;)
Sen gick jag ut bland alla fällda träd efter stormen Egon. Igår natt var det förresten sammanlagt runt nio ambulanser och räddningsbilar och brandbilar på gatan utanför min lägenhet. Det var ett träd som fallit på en bil med passagerare i =( Som tur är klarade sig alla.

På promenaden mötte jag upp goa Anna och vi tog oss sedan runt Spikön här i Trollhättan. För att slutligen stanna till på Strandgatan, ett mysigt fik vid kanalen. Drack ett av de godaste teerna någonsin! Går du dit så testa deras gröna te med pepparmynta och lakrits smak! Låter som en konstig kombination så bad att få lukta på det först,hihi. Men wow vilket te! Fick värsta uppenbarelsen. Så om du är där, testa =)

Efter det träffade jag mina föräldrar och blev bjuden på god indisk mat. Mumsigt! Vi pratade lite om allt möjligt. Var så mysigt att se dem =)
Avslutningsvis gjorde jag lite yoga på gymmet och avrundade min söndag på relaxavdelningen där bubblandes och bastandes med Christoffer.

Nu hemma i min lägenhet har jag mediterat och är så glad och nöjd över mitt liv. All kärlek som finns omkring mig. Idag har verkligen varit en underbar dag med härliga, omtänksamma personer i min närhet <3

Hoppas du har haft en fin dag och kväll=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar