5.1.15

Gott nytt år!

Det är numera 2015!! 2014 gick för snabbt och väldigt mycket hände i mitt liv. Ett ganska tufft år.
Men!! Nu är det andra bullar. 2015 startade med buller och bång och storfirande i Göteborg.
Jag vet inte riktigt vad som hände, att en dag kan göra en sån skillnad?? För känner mig nämligen otroligt mycket strakare psykiskt nu! Har börjat bearbeta lite saker under hösten 2014 som tidigare skett i mitt liv och shit vad långt jag kommit på den resan! Är stolt över mig själv.

Nu väntar slutuppgift på sociologin innan C-uppsatsterminen tar fart. Ska bli så spännande!
Bokade precis en resa också för att hälsa på Josse, min underbara vän =) Längtar massor, det bär av redan denna månad faktiskt! Tur det =)

Hur har din strat på det nya året varit? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar