2.10.14

Tack gode gud för Niklas mat!


Goder morgon på er! =)

Vet ni vad? Min matlust är tillbaka! Jag vill äta massor av god mat nu och känner mig sugen på riktigt vällagade måltider. Så idag blir det handling som gäller efter att tentan är klar. Jag känner att jag kommit till det stadiet då jag kan njuta av maten igen, inte bara tvingar i mig något för att jag måste. Halleluja!
Gissa vad som fick mig att bli sugen på mat nu då? Programmet Niklas mat. Hade glömt bort det lite, för faktiskt är det så att då jag bodde i Oslo hade jag ibland också svårt att äta, satte jag däremot på Niklas mat så kom matlusten tillbaka som ett skott. Det är verkligen inte all mat där som är god, men att få se fina råvaror som goda fräscha grönsaker tex gör att det vattnas i munnen. Det ser ofta så gott och även trevligt ut när de lagar mat.
Ofta är det även väldigt sköna personer som är med också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar