10.10.14

Skräck över allt!

Är det bara jag som upplever att skräcken tar över våra liv?
Då menar jag på tv m.m. Inte för att jag har någon tv men vet ju ändå om vad folk pratar om och det är liksom och zombies, vampyrer, mord och skräckserier till höger och vänster. Jag tror säkert det finns mycket som har bra storys och så, men jag kan knappt ens lyssna på när folk pratar om det här för jag är så rädd.

Tacka vet jag Lost, Det är inom min gräns, precis inom den. Där kan man hoppa till och skrika till vid varje avsnitt men blir liksom inte mörkrädd. De flesta säger att man blir avtrubbad efter en månad typ, men jag har tidigare i mitt liv kollat på skräckfilm och jag är fortfarande rädd för saker jag såg då, så när jag var ca 21 slutade jag kolla sådan film för det bara blev värre och värre istället för att en avtrubbning skedde. Vill ni veta en sak till? Jag har aldrig vågat gå på spökhuset på Liseberg! Mina systrar sa i somras att de bara ville gå om jag följde med eftersom de visste hur rädd jag skulle bli och att de då skulle bli rädda för att jag skrek..annars tyckte de inte det var någon ide att gå eftersom de inte blir rädda.

Hur har du det med sånt här? Klarar du av att se skräck på tv m.m.?

(försökte mig på att googla upp en bild att ha här på temat skräck, men jag kunde knappt se ens en sekund på bilderna och klickade bort direkt så det blir ingen skräckbild till temat)

Nu slog mig en tanke, hur ska jag klara av den kommande haloweenhelgen???? Aaaaah!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar