14.10.14

Det handlar om att ge och ta

De flesta dagar kan jag ge hur mycket som helst av mig själv. Idag har varit en dag då jag behövt "få" av andra. Känt mig helt tom av någon anledning. Inte deppig eller så, bara tom.
Tur är det då att det finns fina och underbara personer runt en som hjälper till att fylla på med energi. <3
Det gör mig glad att ha så fina människor i min närhet. Och är så glad att jag tog beslutet att byta stad, annars hade jag missat att lära känna många otroligt goa personer eftersom jag varit här mer sällan då och ej fått chans att umgås med lika många.

Ikväll har jag även tagit hand om mig själv och haft hemma spa hela kvällen. Så otroligt skönt! Och välbehövligt. Tagit ett bubbelbad, läst en bok och sitter nu med te och tänd rökelse innan jag ska lägga mig.

Hela denna vecka är fullspäckad så är bäst att ladda upp!

Hoppas du haft en fin dag!
Kramar =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar