10.10.14

En fredag hemma


Det tog ett tag men gissa vad? Jag känner mig mer nere i varv nu. Jag får fortfarande avdomningar i näsan och känner en inre stress men mycket mindre än förut. Nu kanske det är 60% mer chill och 40% stress typ. Känns oerhört bra! Men vill bli ännu mer avslappnad överlag under mina dagar. Men som sagt har jag kommit ned i varv så pass mycket att jag inte är stressad jämt under en dag oavsett hur mycket eller lite jag har att göra.

Vet ni vad? Känner mig lite ynklig för sitter här själv på en fredag. Skulle tex kunnat vara i Göteborg på kulturnatta med några vänner som bor där. Tänker på hur kul det var förra året. Tyvärr har jag fått feber istället. Så himla typiskt! Saknar Göteborg.
På ett sätt är det lite skönt att vara själv ibland, tror jag behöver det för att få till nedvarvningen, men på något vis är det alltid lite tråkigt att vara själv då man är sjuk. Vill ju bli ompysslad och få kuckelimuckmedicin och fem öre, precis som Karlsson på Taket ;)

Jag hoppas du får en underbar helg!
Ha det bäst =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar