28.12.12

Tenta kan vara kul


Japp, som rubriken lyder så kan det vara så, åtminstone i mitt fall.
Håller på och behandlar en folkhälsofråga, letar efter en vetenskaplig artikel som kan styrka det jag pratar om samt ska hitta egna sätt att handskas med problemt. Blir så engagerad. Längtar till vi ska ha seminarie och berätta om det vi gjort!
Självklart är det jobbigt också, men huvudsakligen är det positivt. Älskar fria uppgifter för det är då jag lär mig som mest, just eftersom jag kan välja själv vad jag vill skriva om och blir engagerad. Då går allt i rasande fart. Har jobbat lite då och då med detta och nu är det bara att få ihop diskussionen i min rapport som gäller.
Har tyvär inte varit så ledig över jul dock, men det är för att jag måste ta tag i allt fortast möjligt nu efter Thailand. Har ju en kurs som släpar efter för mig just nu och då är det bra att ligga i fas med denna åtminstone =) En del av tentan vi ska göra på levnadsvanekursen är även den en friare typ av uppgift, så det ska också bli kul trots allt =) Tur är det!

Är så glad över min utbildning och det känns som det perfekta för mig att läsa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar