18.12.12

Bit för bit


Det är så intressant med människor, alla har sin bakgrund och historia och kan olika mycket om olika saker. Just därför blir mötet med någon eller några så spännande!
Bara idag har jag lärt mig massor av nya saker, om personer och om andra saker. Just att få reda på bit för bit vem någon är älskar jag! Det är som ett pussel där man fogar ihop bit för bit och får en klarare bild över vad det är man ser, i detta fall att man ser perosnen och får reda på vem den är och ibland även varför någon är som den är. Är nog därför jag är så social, eftersom jag älskar att möta människor och tycker det är superintressant.

Till exempel hade jag ingen aning om att en person i klassen har en båt och egen dykutrustning eller att man kan göra sherry på rödbetor! Plus massor av andra viktiga och oviktiga men roliga saker =) Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar