16.12.12

Hemma igen

Vilken fantastisk resa det har varit! Två underbara veckor på plats lite efter Khao Lak. Trodde inte att det fortfarande existerade ett Thailand med öde stränder och enbart trevlig befolkning, men jo, det gör det absolut! Den mest avkopplande semestern i mitt liv, om man ser till yttre omständigheter. Men nu kastades jag direkt in i julmyset igen. 
Kunde inte sova så mycket inatt eftersom Thailand ligger 6 timmar före svensk tid, så at lägga sig vid tolv på kvällen var svårt eftersom jag då i princip skulle gå upp i Thailand,haha.

Så jag gick upp och gjorde en julkalender till S och pyntade lite i lägenheten =) Vilket alltså innebär att sätta upp massor av glitter;)
Senare idag ska jag och S fira hans mamma som fyller år. Ska bli mysigt!
Ha det gott nu fina ni =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar