18.12.12

Jag önskar mig...

God morgon på er!
Hoppas du har det toppen =) Vaknade halv fyra åter igen. Men känner mig åtminstonde lite piggare idag =)
Ska strax bege mig till tåget. Är perfekt nu när det går fler tåg till Trollhättan. Speciellt om man skulle missa något eller om något är inställt så hinner jag ändå i tid om jag tar tåget som går efter det jag brukar åka med och är det också struligt så hinner jag nästan i tid, med tio minuters marginal. perfekt! =)

Jag har önskat mig pengar till en synth i julklapp. Så jag äntligen kan börja göra låtar och spela igen. Har ju spelat piano sedan jag föddes i princip men av olika anledningar har jag inte kunnat ta det med mig där jag bott under åren efter att jag flyttat hemifrån. Så nu ger jag upp att kunna få ha mitt piano där jag bor och satsar på en synth istället =) Ser så fram emot att köpa en så det är inte klokt =) Wieehoo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar