24.8.11

True Talent Tears


Pratade med min mamma i telefon förut. Hon berättade om ett program som gick ut på att hitta den bästa rösten i Sverige. Deltagarna väljs ut av svenska sångare och ska sedan ta sig förbi en jury innan allt sparkar igång. De som sitter i juryn får enbart höra rösten till sångaren/sångerskan innan de ser hur personen ser ut. Så att det enbart är rösten som bedöms. Samma sak gäller för kändisarna, som alltså väljer ut sina deltagare enbart för deras sångförmåga. I vanliga fall säger jag nej till sådan här underhållning. Men det var något här som tilltalade mig. 

Samtidigt som jag fixade naglarna tog jag mig en titt. Det var faktiskt ganska bra. Och jag grät av lycka varje gång någon gick vidare. (Har blivit superkänslig för sådant på senaste tiden. Får gåshud och gråter jämt,haha. Fats det är bara skönt faktiskt.)

Hoppas du har en underbar kväll =) Och ifall du ej vet vad du ska göra men bara vill chilla kan du alltid kolla in True Talent på tv3;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar