9.8.11

Biljettstrul


Sitter i telefonkö med (proffsigt headset på) till ticknet. Har haft massa strul med min Way out West biljett. Jag fick för det första inget mail på att jag köpt den. Men som tur var skrev jag upp bokningsnumret. Jag valde att skriva ut biljetten själv, men då jag ej fick mailet med det tänkte jag att jag kunde hämta ut den hos ett ombud. Det brukar funka. Då var klockan sent och jag skulle köra till Grekland, förlåt, flygplatsen till Grekland, tidigt tidigt på morgonen så hann ej fixa det. Min vän Carina och min syster Annika hjälpte mig. Jag fick efter ett tag svaret att biljetten redan hämtats ut!! Whatta f***!!
Hade först i tanken, " Tänk om jag bara reserverat en biljett och inte köpt den"! Men jodå, visst hade jag betalat för den. Det jag klart och tydligt på min kontoutskrift.
Andra meningen som flög förbi min hjärna var. Någon har alltså snott min biljett!!

Oj, nu är det min tur....


5 minuter senare...

Det är ingen som snott biljetten. Jga hade valt ticketfast och då går det ej att få ut dme på detta sätt. Puh att ingen snattat till sig dem! Jag har tydligen virrat in mig med olika mailkonton till mitt ticknetkonto.
Trodde det var knutet till hotmail då det var knutet till gmail. Konstigt. För har kollat båda. Well, well. Om en halvitmma ska jag ha biljetten på hotmailkontot, sa den trevliga kvinnorösten i andra änden av luren. Hoppas hoppas på att detta stämmer och att jag får skrivit ut biljetten en gång för alla.

Kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar