17.8.11

Att borsta tanderna



Jag kanner det nastan som att tanderna haller pa att ruttna bort. Var helt saker pa att jag lade ner tandborste i bagaget. (Bockade ju till och med av det pa min "att ta med lista". Ja, jag har gjort en lista,haha.) Nu har jag inte borstat pa ett dyng. Blaa! Jag vill, jag vill borsta nu, nu, nu.

Jag har egentligen en hatkarlek till att borsta tanderna. Det tar sann tid att tandtrada, borsta noga, och skojla munnen att det blir trakigt, men efterat kanner jag mig sa himla ren. Ska jag ut och trana kan jag ibland borsta tanderna bara for att jag kanner mig battre da och orkar mer.Psykisk beteende som leder till fysiskt battre prestation. Vi har nog alla vara knapigheter,haha.


Japp, snart ska vi ivag och shoppa och tandborste star overt pa shoppinglistan. ( ja, jag har en shoppinglista ocksa,haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar