22.8.11

Insikter



Det är när man älskar sig själv som man verkligen kan hitta kärlek från andra. Då får du dem omkring dig som gillar dig för att du är du. Jag är helt nöjd med min egen tillvaro och därför kan jag våga och hoppa ofta. Andra får sköta sina egna liv, de får tänka och tycka vad de vill om mig. Det är så skönt att ha kommit till den punkten, att acceptera sig själv som man är. Med fel, brister och alla härligheterna.
Jag vill leva ut livet. Till det fullaste. Eftersom jag är stark i mig själv klarar jag av smällar bra. Jag har hellre lite ärr från upplevelser än sitter och gömmer mig för allt.

Ta tag i lianen när den svänger framför dig! Våga, hoppa och vinn. Och kommer det ingen lian får du väl bygga en bro över till andra sidan. Det kanske tar ett tag, men vill du verkligen en sak kommer du nå ditt mål tillslut =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar