15.8.11

Lite av varje


Först åtta dagar utan internet  tv och tidningar. Sedan en da med och efter detta ytterligare fem dagar utan. Tv kan jag alltid vara utan. Resten är skönt till en början, men abstinensbesvär nästa...

Har packat om väskan nu och även hunnit med att vrålskrika över den STÖRSTA SPINDELN I NORGES HISTORIA, som hade bosatt sig i mitt badrum. Sätt tummen mot tummen och pekfinger mot pekfinger så ser du hur stor den är, numera var. ( Kna ju variera lite men du komnmer se att dne är stor i varje fall.) Största spindeln jag sett i mitt liv. Och det gäller över hela världen och den fans i mitt badrum. Hugah!

Imorgon ska jag upp klockan fyra och bege mig mot Manchester. Hade velat skriva massor nu men är sjukt trött efter helgens underbara bravader och oväntade händelser;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar