21.8.11


Hejsan hoppsan! Nu är jag tillbaka i Oslo igen. Känns jättekonstigt. Och föresten, när jag skriver nu skriver jag som om jag hade ett engelsk tangentbord framför mig och utesluter å,ä,ö och skriver istället a och o. Så det blir mycket korrektur,haha. Ifall jag missar att rätta något stavfel får du ha överseende med detta.

Hoppas du haft en riktigt härlig dag! Oslo hälsade mig varmt välkommen med spöregn. Härligt! Bang tillbaka till verkligheten liksom ;) Sjävlklart ska det bli toppen att umgås med mina älskade oslovänner och kollegor igen. Dem har jag saknat, ni vet vilka ni är =)

Nu är det dags för en liten "skypesession" och sedan ska jag börja med att packa upp. Och du, gissa om jag hade tur när jag flög hem. Vikten landade på 20.0 kg! Vilket alltså var maxvikt. Perfekt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar