18.4.15

Vatteeen!

Måste bara skriva det här. Då jag var på akuten i torsdags och fredags så var jag på kirurgen. Från ingenstans får jag veta att "Nu ska du fasta". Vilket innebar att jag ej fick äta eller ens dricka vatten. Jag hade knappt ätit på flera dagar och druckit väldig lite den dagen med så jag hade tänkt att jag skulle bälga i mig en liter typ efter besöket med sjuksystern innan de slussade mig vidare till dit jag skulle. Men icke! Nada snarare.

Klarade mig bra  3,5 timmar. Men sen blev jag sååå yr och illamående. Då fick jag ett eget rum och dropp. Tack gode gud! Men sen gick timmarna och det enda jag ville var att få dricka. Hade ingen röst för var så torr i halsen så kunde bara viska, blev helt täppt i näsan. Efter att ha väntat på en läkare i över åtta timmar så tog hen beslutet att jag skulle åka hem för hen trodde att det jag hade berodde på något gynekologiskt och att jag fick en akuttid till gynekolog dagen därpå. Där och då sket jag totalt i att jag hade hur ont som helst. Jag var bara så glad att äntligen få dricka min älskade dryck igen. Var där i ca 10 timmar så shiit vad skönt det var att äntligen få dricka! Då kunde jag prata igen och även så försvann nästäppan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar