21.4.15

Nyfixat hår?

Bildresultat för balayage  Bildresultat för balayage blonde hair

Jag är såååå sugen på att göra något med mitt hår. Har tonat det två gånger i mitt liv och då blev det väldigt mörkt, vilket jag ej passade i. Har även slingat det två gånger i mitt liv, mörkblonda slingor.
Det var otroligt länge sen jag gjorde något med mitt hår, ca 5 år sedan, och klippa det gör jag 1-2 gånger per år. Nu var det senast i september som det var klippt så att säga;)
Nu hänger håret mest och är trött och tråkigt. Varpå jag istället har det i en knut,hehe.

Meeen. Ja, jag är verkligen så sugen på att slinga till det lite, någon nyans ljusare än vad jag nu har. Typ två nyanser ljusare i några slingor, och tre nyanser ljusare i några, ca så. Och helst så att det blir "balayage". Bild på det ser du uppe i inlägget. Lite ombrestyle men ändå något annat. Jag gillar den naturligt solblekta känslan så himla mycket. Visste du att jag var blond i Australien på grund av all surf och sol? Svårt att tro med min nuvarande färg tycker jag,haha.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar