13.7.12

nöjd

jag känner mig super nöjd med mitt liv just nu. det är inte ett dugg perfekt, men nöjd kan man vara ändå:) jag har hittat min balans ganska bra nu. vilket innebär att jag tyvärr inte kan göra allt jag vill alla gånger, men det jag gör är det kvalitet på:) som ikväll mötte jag upp gänget för att fira Julia. jag hade superkul men fick bege mig hem vid tio för att orka med att jobba imorgon samt åka till Dalsland efter det och fira pappa.

hade jag stannat ute ikväll hade hela helgen varit sabbad nästan, för om jag tröttar ut mig har jag en lång återhämtningsperiod...men nu kan jag ändå få lite av allt. jag har verkligen superbra vänner, pojkvän o familj och trivs superbra på jobbet både i Frölunda och Mölndal tack vare underbara kollegor.

Åå vad jag är glad över det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar